Pages

Tuesday, October 19, 2010

Sebuknye bekerja howyeahh!!

pas2 raye ni org lagi la relaks kan, aku ni bertambah2 keje..halahai...tp kan aku ske la bz2 ni, sb nti tibe2 tgk jam ehh da kol 12.30 leh makan..ehh da kol 5.30 da leh balik..hikhik..best kan..lgpun skang ni aku da keboringan jgk, best fren aku pn cam da lupekan aku..

haaaaaaaa...tibe2 trigt sesuatu dlu2 ms aku form 1 aku de kwn ni nme die Farina, die istimewa sgt tp ms aku ps abes skola dgr cite die sakit leukimia, sian die..tp tup tap aku dpt msg dr die, die ckp die skang da tunang n nak kwin da weh..wah2 hebat tol kwn aku ni..gle kan aku ni ha xreti2 nk kwin ke? ckp psl kwin aku n bf aku pun xleh nk ckp pe..klu bf aku dpt projek besar mknenye xlama la aku bergelar mrs.faliq..tp klu ikut perancngan tahun depan la..huk huk huk..

rmai tol menantikan majlis kteorg, itula msing2 pn anak sulung kan, haru gitu, tp mak aku mcm xbg lagi green light pun, mcm xske je aku nk kwin, susa jgk tu weh..cmne aku nk ckp dgn mak aku klu aku nk kwin..takut la..nti die kecik ati..sian mak aku..tp aku dgn bf aku da lame kan da nk 4tahun da..saje2 je mak aku tu wat2 mcm aku ni muda lagi..kuikuikui...

sbnrnye aku pn mcm xnak la kwin lg, sb cm xsedia sgt, bf aku tu mak die perfect gle n die expect aku perfect cm mak die..fuhh ni kene bertapa selama setahun dgn mak die ni..hikhik..tp xpe pelan2 kayuh, da kwin nti pndai la aku goda die supaya ikut cara aku..hak hak..(evil mode)

eii merepek gler ckp psl kawin lak, aku da la xske ckp psl kwin2 ni..cm rimas..yg nak dkt kawin xsbr2 lak..yg da kwin tgu dpt baby lak..leceh tol la..bosan nk mghadapi hidup mcm kene tentukan, leh x org len bg aku wat sendri hidup aku...haaa gitu..!!..sape2 yg dpt baby tu aku mmg ske nk belikan hadiah..cute wat..tp anak sendri mcm mls skit nk buat lagi..wakakka..

siut je statement..smpai di sinin sje makcik2 senah joyah oii..jmpe lg yang tcfn mwah!!!

No comments:

Post a Comment