Pages

Wednesday, July 21, 2010

TENSEN LAAA...AKU XSKE

EI se*** betul la mgu ni...aku rs f*** gle..tensen yg teramat..
aku benci keje ni...nk crik keje len la..bosan2...bosannnnnnnnn...tau x aku bosan...
dahla aku xske pakcik tua kt ofis ni..eii dasar org tua, nk mpus busuk siallllllllllll..
cepat la amik aku keje weh...aku xsabar nk berambus dr sini..a..aaa...aaa...
emo gile aku mgu ni..aku rs cm nk period tp xtau la..aku cm benci la smue ni..
tolongla aku benciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....please la weh, kenapa la dgn diri aku ni...
dak uma aku yg baru ni lak wat hal..ei ade gak yg nek angin, perangai cam laha***,
dasar org kg xsedar diri, mke dahla mcm manohara..perangai cm kuda, eiii ...pengotor smue ade pakej kat die...aku benci klu die ade kt uma laaaaa...

smue aku benci la..smue nk wat aku sakit hati..termsuk la si dia..
xskelaaaaaaaaaa...xske faham xxxxxxxxxxxx..................
aku mmg tgh sakit ati gile2 ni..xtau la nape..dah abes ...penat da ckp..
bye2

No comments:

Post a Comment