Pages

Monday, January 5, 2009

my sassy holiday...yay!

so far pas aku g cuti la kn lame x update this blog la..holiday aku n family sgt besh..time ni la kiteorg dpt berkumpul same2 mkn same2, shopping same2 n mcm2 lagi la..best tau..ye la klau aku blek weken bkn adik2 aku ade pun merayau je masing2..aku je la dok uma dgn mak pak aku..huhuh..dr perjlnan kiteorg ke perlis, n stay uma uncle ku, kiteorg melawat tempat2 spt Gua Kelam, Taman Ular, n of course Padang Besar, shopping spree...Abah aku la yg plg byk borong, aku xkesah pn, die bkn slalu beli baju, mama pun same hehehe...

ok la pas pjlanan dr perlis kiteorg pun g ke Alor Star, iaitu Pekan Rabu, kat sini..no no no...shopping but mknan such as kepok2 kepek2 heheh...pas dah beli2, kterog pn meneruskan pjalan ke Penang, g naik feri la..mcm2 best oo..pastu br la g tgk tok sdare kteorg kt Bukit Tengah, Bukit mertajam...heheh...n last2 smpai jgk kat umah tepat jm 10.45 mlm ari ahad..28 disember 2008...aku ln ape lagi bkak tv tgk kyle xy..enjoy!!!

No comments:

Post a Comment