Pages

Tuesday, December 16, 2008

ISNIN n selasa.........

hari isnin aku cm biase la cme arini aku g keje flq yg antakan, die leh g lambat keje sb die kene g bank negara(site) kat situ ahaha sian hubby nnti itam la kan...tgahari aku xmkn ape2 aku simpan perut nk mkn kat uma ibu yey!! mlm tu g uma ibu mkn ikan msk sambal n tomyam..pergh!! sedap siot...pas mkn aku kms2 dapur n carik uban ibu smbil tgk Istimewa raja lawak edisi nabil..ayah die gelak xingt kah..kah..kah..pastu flq pn anta aku balik..tata..

hari selasa(today) cm biase jgk aku bli paper berita harian wah pelik sikit la kan, biasenyer pilihan hatiku ialah metro or kosmo..aku g keje dgn kak ana spt biase..senyap je laki aku xde kredit kot hp die...kuikuikui..breakfast td aku mkn karipap n teh tarik wat sendri hehehe...karipap kalori xbyk n teh pn gula tu brand slim up so kalori dlm 10kcal je..hehehe...lunch ni nk mkn ikan kembung msk merah or cili padi..sedapnyer..,hehehe

No comments:

Post a Comment